Hasya's Collection Giveaway

\

hai kawan_2 hari nim saya ada sertai satu giveaway from blogger friends saya hasya . saya baru jha tahu giveaway nim dari dye dalam 30 minit later hehe . saya tahu lha english saya hancur . be cool . practices make perfect kan . jom lha ramai_2 kiter sertai giveaway nim . hadiah dye sangat lumayan . nak tahu hadiah dye apa tak ! ?? let me give 

HOT HADIAH

hanya 3 pemenang sahaja ! 

Pemenang 1 : Sehelai Halfmoon Shawl ( dipilih oleh pemenang sendiri , bergantung kepada stok yang ada )
Pemenang 2 : Seutas bracelet mutiara sabah.
Pemenang 3 : Topup RM 5.
 

harap saya dapat memenanginya . kalau boleh jadi pemenang yang ketiga ok dha huhu . apa dhaa saya nim kan rezeki jadi pemenang 1 macam mana . kalau jadi pemenang 1 alhamdulillah syukurklha kan . . 
perghh !! hadiah lumayan 2uh . terbeliak mata saya first pandang giveaway nim . sangat memikat hati saya . dengan banner dye yang cun melecun warna pink 2uh ! . cute jha . . 
jomlha kiter join ramai-ramai ya . bagi sape_2 nak join juz 

ok now there are some people of my friends blogger i want to tag 


No comments:

Post a Comment

faimar