Will Be Lonely

Hai kawan_2 semua . hari nim . hari yang mulia jumaat nim . saya nak sahring sedikit lha dengan kawan_2 semua tentang bakal suami nim .. nak taO tak tentang apa . macam nim sebenarnya . tak lama lagi saya akan bersendirian sebab dye akan sambung belajar bahagian Biotec . so dye kata dye akan busy . mungkin dye tak de masa nak cara ke telefon . sedeyhnya rasa . nanti comfirm tak leh cakap fon setiap malam . rindunya . ya Allah . hanya Allah jha tahu rindu ku macam mana terhadap dye . 

Tapi tak pe lha . dye pergi belajar . untuk masa depan dye jugak kan . i mean masa depan kita orang huhu . perasan aku nim alaaa ada jodoh tak kemana kan . . harap_2 lha dye lha jodoh ku yang tertulis dalam buku hidup ku oleh Allah yang maha esa . kerna ku yakin dye adalah yang terbaik untukku . Ku berjanji tak kan sakiti dye lagi . alhamdulillah dalam bulan nim . saya dapat dengar cakap dye . tak lakukan apa yang dye suruh . tapi semalam adoii tak ingat lansom . tersalah langgar peraturan dye bagi . silap pergi cakap ngan laki kat kantin semalam . tapi mujur bagitahu dye . and dye kata oklah n jangan buat lagi . 

dye kata kalau nak cakap boleh tapi hal pelajaran jha . tapi kemarin bukan hal pelajaran hal sosial . cakap pasal peribadi adoii . huhu sorry k sayang . tak sengaja lha . :) ok lha lain kali saya tulis kisah diary saya kat korank k . luv u guys 

|| Walaikummusalam ||

No comments:

Post a Comment

faimar