Pedih Hatiku

Ya Allah , sesungguhnya mu memahami diriku yang lemah nim 
Ya Allah , sesungguhnya hanya mu yang tahu kelemahan diriku .
Ya Allah , sesungguhnya mu juga tahu kekuatan diriku daripada kelemahan ku . 
Ya Allah , sesungguhnya mu memahami perasaan aku malam nim 2:07 a.m / 2.06.13 . 
Ya Allah sesungguhnya mu tahu kelemahan ku dalam bercinta . ku mohon beri ku kekuatan menghadapi kerinduan di hatiku . 
Ku amat merinduinya , sesungguhnya rindu ku kepadanya datang daripada mu ya Allah . 
kerana mu yang mencipta hatiku ini . 
ku mohon kuatkanlha hatiku .
ku mohon pujuk lha hatiku nim untuk mengatakan malam nim adalah cubaan untuk ku menghadapinya .
malam nim malam terakhir ku bicara dengan dye . 
sebelum dye melangkah kaki di negeri orang yang jauh dariku .
kehidupan dye akan sibuk dengan urusan pelajaran dye di sana . 
mungkin dha tak ada masa lagi melayan ku disini yang macam budak-2
sesungguhnya kuatkanlha ku untuk menerima dye jauh dariku .
hanya mu memahami ku .
Ya Allah , aku amat merinduinya , 
kenapa awak tidor . awak saya rindu awak . awak kata nak tunggu saya balik . tapi awak boleh tido plak
awak saya rindu nak dengar suara . saya nak cakap dengan awak . kenapa awak buat saya belengu dengan kerinduan nim . 
ye saya tahu awak letih dengan aktiviti awak hari nim . ok saya paham awak . tapi awak boleh tak paham saya jugak . kalau awak tahu awak sibuk di siang hari dengan persiapan untuk esok . 
sibukkan lha diri awak untuk saya plak pada malam hari . 
awak buat saya sangat kecewa . awak kata tak nak tido . tapi hakikatnya apa !!
awak tipu ! awak tipu !
sampai hati awak . . . :'( 

malam menyedihkan bagi aku 

|| Walaikummusalam ||

No comments:

Post a Comment

faimar