Competition to be masterchef Girl hoho


hai semua ini lha masakan nyer tema dye ialah roti salad . bw saya buat sandwich black pepper meat ala burger huhu . dessert kumpulan saya plak is mix fruittee cocktail and drink corn yellow . huhu simple betOl kan hiasan kami . nak buat macam mana . habis cepat buat 2uh . masa dye hanya 1jam jha pertandingan nim adoii . hari 2uh kata 3jam nim plak1 jam pening btOl lha . bw nak buat macam mana redha je lha . ok lha 2uh kan . biar lha hiasan tak cantik mana pOwn tapi kami menjadi naib johan . pertandingan masakan nim sempena hari kokurikulum di sekolah saya . pertandingan ini dilakukan mengikut rumah sukan . saya ahli rumah merah . wahhh !! caya lha rumah merah p18 mendapat naib johan . sama juga seperti p15 jugak ahli rumah merah mendapat naib johan . bw ok lha 2uh kan op . naib johan . johan bagi pertandingan masak rumah kuning . ye lha hiasan diorank cantik . tak macam kter punya . just simple jha .

Comfirm rasa masakan kterorank nim sedap thats why naib johan nim huhu . tahniah_2 . very suprise betol lha dapat naib johan masakan . ingat kalah dha . sebab tak confidence pown akan dapat naib johan disebabkan oleh hiasan kami yang tak berapa nak menarik hati juri . tapi akhirnya kami mendapat no.2 alhamdulillah huhu . syukur sangat_3 
tapi menmang sedap kami punya 2uh huhuh . perasan lebih lha saya nim kan . alaaa perasan sikit_2 jha tak salah pOwn kan 

XOXO DEAL !









No comments:

Post a Comment

faimar