Tidak Patut

Sepatutnya ku xpatut merasakan perasaan nih . kerana itu xmungkin . Perasaan nih selalu menganggu ku . hanya Allah S.W.T yang mengetahuinya . xpatut ku merasakan perasaan nih kat dye . tapi disebabkan sikap dye yang amik xancuh dengan apa yang ku xsuka apa dye buat . Blog nih sy buat hanya untuk sharing love story sy . dsini tempat ke-2 saya luahkan . tempat pertama ialah Allah S.W.T disitu ku sentiasa meluahkan perasaan ku . aq hnya mampu berdoa kepadanya agar memberi ku ketabahan untuk semua nih . Perasaan ini amat menyakitkan . tetapi ku sentiasa berfikiran positif tentang dirinya , kerana ku percaya kan dye . tapi sekarang ku xtaO sikap dye kadang_2 membuat aq benci dye dan kadang_2 jugak membuat ku suka . tapi kesakitan yang xdapat ku nak gambarkan . semenjak si dye g KL saya rasa si dye banyak berubah . . . dia menmang ambil berat tentang saya semuanya . bw kenapa awak perlu tipu saya ?? kenapa ? first awk g sana saya dengar suara . dha menmang mirip mcm perempuan . dan awak kata sayang xyah risau lha sinih semua laki . laki sunggOh ! op . padahal xpOwn . dan suara yang sama jugak saya dengar n awk kta 2uh  perempuan dye 2uh adik akak ipar awk . saya pelik awk kata lelaki kan . asal suara laki 2uh sama eh dengan adik akak ipar awk . awak ! saya xbodoh lha awk . saya masih cam lagi suara seseorang . anyway tempat luahan saya 3 . dan tempat ke-3 ialah kawan baik saya Tengku Khalif Zhariff  dia sentiasa membantu saya agar saya sentiasa sabar . 

Dalam banyak_2 kawan saya pernah ada dye lha kawan yang saya jumpa menmang kawan . berbanding kawan yang lain kurang . lebih baik saya terus terang ap perasaan yg selalu membuat saya sakit hati iaitu perasaan cemburu saya terhadap awak . saya mintak maaf sebab saya xbagitaO awk . siyesly saya cemburu bila awak bergurau senda dengan perempuan lain kalau bergurau dari segi percakapan saya xkisah nih bukan setakat percakapan siap ada menyentuh lagi apa 2uh ! awak taO kan saya xsuka lelaki yang xpndai menjaga batas pergaulannya . xkisah lha umur perempuan 2uh tua daripada awak ke . muda daripada awak ke saya xkisah . lelaki kalau dye 2uh betol_2 beriman dye pasti akan menjaga batas pergaulannya . beriman nih xsemestinya solat 5 waktu cukup . batas pergaulan pOwn sama . kalau solat 5 waktu cukup , tapi batas pergaulan xjaga buat apa . saya mintak maaf sebab saya xpernah nak tunjuk kat depan awak perasaan cemburu saya . sebab saya nak jaga hati awak . saya xnak awak rasa bersalah n saya taO kalau awak rasa bersalah comfirm awak menangis saya xsanggup nak dengar tangisan awak sayang . jadi saya lebih suka sakitkan hati saya balik daripada menyakiti hati awak . saya taO sekarang ( 23/01/13 ) mesti saya dha sakitkan hati awak . sebab saya xjawab call awak , saya xbalaz mesej awak n saya buat alasan saya g tandas sebenarnya saya xg tandas pown saya ad jha kat sebelah fon 2uh . juz saja saya jha . comfirm awak dha pikir macam_2 tentang saya comfirm awak pikir negatif kan . saya xkisah lha awak nak pikir negatif tentang saya pown . yang penting apa saja awak gurau dengan perempuan lain or anything saya tetap berfikiran positif sebab saya xnak fikir negatif 2uh mengantikan positif dalam diri saya . saya lebih suka bersikap positif daripada negatif . 

Semalam ( 23/01/13 = 1a.m ) saya mintax maaf sebab saya tipu awak sebenarnya saya xpening pown semalam . saya juz menahan perasaan cemburu saya jha . kalau awak dengar suara saya macam bunyi sakit sebenarnya yang realnya adalah saya tengah menahan tangisan air mata saya . dan malam 2uh awak tanya kenapa nih ? saya kata pening kepala n rasa nak muntah . sebenarnya yang pening kepala 2uh saya tipu awak . tapi yang muntah 2uh btOl menmang rasa nak muntah saya jadi rasa nak muntah sebab awak buat saya cemburu awak dengan dia . saya xboleh pikir banyak_2 yang melibatkan hati ia membuat saya rasa xsedap badan 2uh sebab saya rasa nak muntah . lepas2uh awak tanya 2uh saya kata nak g tandas jap k . sampai jha saya nak g tandas baru jha nak bukak pintu tandas kepala saya jadi pening gila . urat kepala nih rasa sengal sangat . dye punya denyutan kat kepala nih amat perit . Ya Allah hanya Allah S.W.T jha taO keadaan saya pada masa 2uh . Tapi saya menahan . mungkin saya pening 2uh sebab saya pendam perasaan nih n saya xluahkan kat kawan saya . hanya zhariff lha tempat saya luahkan sakit hati saya . sebab dye lha kawan yang paham jiwa saya . yang memahami keadaan saya . saya taO awak xsuka dengan zhariff . tapi saya nak awak taO mohd fairus kalau saya xada kawan macam zhariff yang bantu saya disaat saya gaduh dengan awak . saya rasa xtaO lha apa jadikan saya . mungkin saya akn buat kerja bodoh . 

Dan saya mintax maaf sekali lagi , malam nih kul 9.15 zhariff nak call saya . sebab semalam time saya sakit hati dengan awak . saya hantar mesej kat zhariff yang saya sedang menahan kesakitan tapi zhariff xreply sebab dye dha tidow . n dye kata dye nak tebus kesalahan dye sebab dye xdapat nak bantu saya semalam . saya mintax maaf awak . saya harap perasaan cemburu awak terhadap hubungan kawan rapat saya zhariff ngan saya bagi awak sakitkan . tapi awak xtaO perasaan cemburu saya terhadap awak lagi sakit . awak dengar sinih ada saya pernah menyentuh xkan . jumpa pOwn jarang sebab dye skOwla lain . time nak jumpa pOwn hal pelajaran tapi selalu xjadi sebab saya banyak kerja . dan saya terpaksa tanya soalan ke dye melalui telefon . hello ! mohd fairus dengar sinih eh kami kalau cakap fon pOwn hal pelajaran kalau gurau pOwn hanya nak menghiburkan hati . xde lha sampai over lamping sekali !  saya xde lah gurau sampai gitu sekali . awak xsedar semua apa yang awak buat 2uh . walaupum ada perempuan 2uh cuba nak cubit awak ke ? nak tendang awak k ? nak trik telinga awak k ? kalau awak ada iman awak akan jaga batas pergaulan awak 2uh . awak akn marah bler ad perempuan sentuh awak ini x ! . awak akan taO kalau perempuan 2uh buat gitu kew awak apa perasaan saya . tapi awak xpernah rasa kan . masa cakap fon ngan saya awk relax jha kan saya dengar nih rasa macam nak letak jha fon ! n nak call zhariff nak bagitaO tapi saya sabar lagi saya juz fikir positif . oam bandar biasa lha pergaulan xde batas kan . haram ngan halal ntah kemana xtaO . zaman dha serba moden . agama ntah ke mananya letak . seandainya awak taO setiap kali awak sakitkan hati saya . saya selalu rahsiakan saya xnak awak taO . saya rela sakitkan hati saya daripada hati awak . sebab hati saya nih kalau saya sakit . saya taO nak cari ubat kat mana . 

saya selalu akan gembirakan hati saya balik . dengan berlakon depan awak masa cakap fon dengan suara yang happy sedangkan hati nih perit ! pedih ! tapi saya xkisah awak . saya nak kembalikan suasana ceria 2uh balik awak . . saya mintak maaf buat awak menangis tadi ( 6.30 p.m ) . dye xde kait lansom pOwn ngan awak punya teriak 2uh kat saya masa cakap fon tadi . saya taO saya cakap ngan awak tadi macam saya xnak cakap ngan awak kan . sebenarnya saya sakit hati dengan 2uh semua .. . n awak suruh saya jujur kat awak apa sebab saya jadi gitu sampai cakap macam xnak cakap . awak tanya lagi apa kesalahan awak terhadap saya . saya kata xada apa_2 sebenarnya ada , cuma saya juz malas nak bagitaO . tapi saya taO lepas awk baca blog nih menmang awak akan taO . tapi lebih baik awk baca blog nih daripada saya bagitaO melalui percakapan . saya taO kalau saya bagitaO melalui percakpan saya akan menangis . dan saya xnak awak dengar tangisan saya sebab saya dha janji ngan awk. yang saya xkan nangis , dan saya xnak ingkar janji :))

Big Smile From Me To You :D 


Mintak maaf kawan blogger kalau cerita yang nih agak panjang sikit biasalah karangan katakan huhu . banyaklah kan huhu . boleh buat cerita novel lha love story saya nih hehe .
bw thanks for reading my story u guys . love u so much hu supported my blog thanks so much . 


|| Walaikummusalam ||








1 comment:

  1. biasa lah tuu.. Puteri pun slalu post panjang2 jugak klau bab2 cinta nie.. hehee! Jngan sedih lah yerh..

    Truskan setia cinta pada Allah swt yerh.. :)

    ReplyDelete

faimar