New Story !


hai kawan_2 blogger lama saya xupdate blog kan . biasa lha little bit busy . bw not really hehe . ok my story today u know what ! i been scolded by F ! sebab terpengaruh dengan cerita n samakan dye dengan watak dalam cerita . nak taO tak cerita apa . cerita ISTANBUL AKU DATANG ! what a romantic story . huhu , saya samakan dye dengan watak lelaki yang dipegang oleh tomok huhu . xde lha saya takOd dye xsetia bler dye sambung belajar . wahhh ! tkOd lha . kalau dye xsetia . 


haha apa_2 je lha . kter juz hanya mohon maaf jha daripada dye . sebab samakan dye dengan watak dalam cerita 2uh . pergghhh ! dye marah 2uh . siap xbagi dha tgOk cerita 2uh . peduli lha saya ulang cerita 2uh lebih dari 3kali huhu . bez taO ! sedeyh tOl akhirnya cerita 2uh . walaupun setahun lebih kter kenal seorang 2uh . sthun lebih kter brhubungan oam 2uh . kalau ditakdirkan dye bkn jodoh kter apa bOleh buat kan ! 
nite_2 !! :))

No comments:

Post a Comment

faimar